En samlet løsning til din virksomhed

Er du leder i en virksomhed, eller måske endda ejerleder, så ved du, at der er rigtig mange strenge, som skal spille sammen. Tænk bare på eksempelvis virksomhedens webshop, lager, bogholderi, administration, indkøb, tidsregistrering etc. Det er mange ting, som bare skal fungere, for at holde din virksomhed kørende. Og så tænker du sikkert, at det må være muligt at samle det hele i en én løsning. Og det er faktisk så heldigt, at en sådan løsning allerede findes. Start med at gå ind på www.navipartner.dk – det er hjemmesiden for NaviPartner. De er leveringsdygtige i én samlet løsning, som gør hverdagen nemmere med arbejdet i din virksomhed. På forsiden af www.navipartner.dk finder du blandt andet en anbefaling fra en IT chef, som beskriver at NaviPartner har leveret en gennemtestet løsning. Desuden er de både Microsoft Partnere og certificeret for Microsoft Dynamics. Der er således masser af dokumentation for virksomhedens kvalitet.

Systemet du skal bruge

3 af kodeordene er Dynamics 365 Business Central, Business Central-løsning og ERP. Dynamics 365 Business Central og Business Central-løsning må du selv læse mere om på hjemmesiden, men du får lige en kort intro til ERP. De tre bogstaver er en forkortelse for “enterprise resource planning” og det fortæller jo allerede, hvad det handler om. Lidt mere uddybende kan man sige, at det handler om at sætte ressourcer og processer i system så du kan skabe overblik og effektivisere din virksomhed. Det handler således om at optimere virksomhedens værdikæde, og det er optimalt hvis den optimering kan samles i én løsning. Er du klar til at optimere din virksomhed ? – så er det nu du skal slå til, og implementere et ERP-system der samler din forretning, og gør hverdagen nemmere for jer, og i sidste ende medvirker til at booste jeres bundlinje.